Januari 25, 2008

Gosh, jag är trött idag! Och då försov jag mig ändå, vaknade inte förrän tjugo i åtta...
Men, men. Mitt nya liv går sådär, tränade i och för sig igår med, men mina nya matvanor går åt pipsvängen, som Ronja Rövardotter skulle säga.
Var på mitt livs första yogapass i onsdags, trodde att det skulle vara tortyrliknande övningar man skulle utsättas för, men i själva verket var det nog det bästa jag någonsin gjort. Lugn musik, en ledare som pratade så pass långsamt att hon hann yogaandas tre gånger mellan varje bokstav, och så en lång paus efter varje övning "för att man skulle hinna K...ä...n...n...a....E...f...t...e...r....H...u...r....D...e...t....K...ä...n...d...e...s"
En timme kändes som tjugo minuter, så jag blir nog stamkund på de där passen.

I övrigt har det nog inte hänt något speciellt kul, jag har faktiskt inte shoppat på flera veckor, men ändå rinner pengarna iväg, det där med att ha matkassan på samma konto som jag har min fickpengar funkar inte så vidare värst bra måste jag säga...
Avslutar med ett foto för att känna mig lite media:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0