Januari 20, 2008

Jag kallar mig ateist, men när det inte finns någon annan utväg så...
GUD, HJÄLP MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min kära lillasyster som jag umgåtts med större delen av dagen ligger nämligen inne i andra huset och spyr. Härligt. Skulle inte förvåna mig ett dugg om hon smittar mig nu när jag lagom har påbörjat mitt nya, nyttiga liv med träning, pluggande, fruktätande och lagom mycket sömn. Gosh. Att det ska vara så svårt att leva som en asket visste jag inte... Eller, ja. Asket och asket, men alltså. Jag får ju inte längre äta så mycket godis som jag brukar - och det är ju rätt självplågande.

Anyway, innebandyn idag var härlig att gå och se på, fotade större delen av matchen - tyckte inte att jag fotade någonting, men när jag tog bort de absolut sämsta bilderna var det ändå 68 stycken kvar.. Synd då bara att mitt lag förlorade med 9-1, men möter man Västervik så gör man... Blev lite sad feelings där ett tag när jag märkte att jag med ville ut och springa, nu är det nog ganska precis sju månader sedan jag fick känna kicken av att gå in och kriga framför mål, eller att tackla någon sådär lagom så att spelet fortsätter, men man själv vinner bollen. Gosh. När knäna blir normala då blir det jag och det gröna golvet igen! Zoneklubban väntar med bladet intakt!

I övrigt blev det inte mkt fotande i helgen, datorn var ju cp så när jag fyllt kameran med bilder så stannade de där tills ikväll. Dessutom har Lovisa och jag levt på skilda håll över helgen så jag fick aldrig en chans att ladda batterierna (kamerans menar jag, mina är överladdade efter helgens festligheter!)

Och ja Mathias, jag tror jag fattade i det stora hela vad du menade... Tack så mycket!


Kommentarer
Postat av: Syster Fia

Vadå hallå..e det den nya trenden att svälta sej från godis och gå med helst benvärmare+kamera och se allmänt nyttig ut?! Och för guds skull säg inte gosh hel tin säg kniip för böveln ;)kram på dej min underbara lilla skribent

2008-01-21 @ 11:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0