Januari 12, 2008

Tjohoo!
Idag börjar Maja spela innebandy i Borgholms IBK:s P7-lag! Är, som stolt storasyster, sjukt nervös, och har proppat henne full med havregrynsgröt (Sportgrynen - vad annars?!) och sandpapprat klubban för att få bästa passform till bladet.
Träningen börjar 14.00, så Jenny ska skjutsa Maja och mig till sporthallen och efter träningen ska vi åka till världens sötaste kusinbarn Casper, som fyller ett år idag!

Sitter nu och kollar på skidåkningen, alpint tror jag det heter? Jag tror att en svensk, typ Myhrer - om nte det är en tysk hoppryttare? :S - gick upp som tvåa, och att den andra svensken efter honom körde ur.

Mamma tjatar om att jag ska fixa mitt rum också, är dock lite sur på henne eftersom hon nu bestämt att jag måste måla taket också... Lätt för henne att säga som bara sticker ut och jobbar och lämnar mig ovetandes om vad som ska göras. Men, men - hon får väl skylla sig själv den dagen hon kommer in och ser att jag har förstört hela rummet. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0