Tell me soon,

Gud vad jag kör hårt på mina låttitlar till rubriker?
Anyway - världen är en dålig plats för tillfället.
What's up med att de enda jobb som finns är säljarjobb?! Jag HATAR att prata i telefon! Och visst McDonald's funkar väl - men jag har inte tid att pendla till NACKA varje dag... Suck säger jag. Los Angeles som au pair med 125 dollar i veckan med betalt boende och mat lät väl inte fel, men isf måste jag vara där i ETT ÅR! Inför sommaren har jag ju i och för sig jobbet på kondiset, men jag måste börja kolla runt nu, det här är mitt tredje år där borta, och om jag inte passar mig kommer jag väl fortfarande sommarjobba där när jag är 40. Det är ju värdelöst.
Hade jag fått för mamma hade jag nog gått in på något café i stan och frågat om jag kunde få jobba vardagseftermiddagar, men av någon anledning är hon inte pigg på det alls.
Och jag som bara vill till Paris för sjutton!

Kommentarer
Postat av: Freddan

Hihi, jag vill åka Au-Pair jag med, men alla såna där Au-Pair organisationer kräver ju att man är 18.. vilket jag inte är! :(

2008-02-24 @ 18:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0