Sunny Sunday

ehh, ja. Vi kan väl låtsas att det är söndag i alla fall, för det lät helt sjukt med sunny monday, och jag vill verkligen påskina att DET ÄR VÅR IDAG!!! Himlen är knallblå och jag har gått ute i shorts, t-shirt och badtofflor. I och för sig kombinerade jag denna inte alltför smickrande outfit med ett par utslitna långkalsonger under shortsen, men ändå!
Maja har ridit Bamse idag med, var så gott som tvungen att tvinga upp henne på ryggen på honom, men sedan fick man knappt av henne igen!
Jess har dessutom gjort mitt liv perfekt, det räcker inte med varken veckans eller månadens kvinna, hon får vara Kvinnan med stort K en mycket lång tid framöver! Detta för att hon igårkväll började hjälpa mig med att skrapa färg från mina garderobsdörrar och sedan sov över här och visade hur man sparmålar och allt möjligt! Bäst är vad hon är!
Nu kallar dock kaffekannan igen - klockan är halv fyra och jag har inte druckit kaffe sedan ett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0