Suddenly I see,

Insåg just att jag MÅSTE skaffa än gigantisk oförstörbar extern hårddisk som jag ska knyta fast i kläderna så att den aldrig försvinner. Där ska jag förvara bilder och musik och allt annat som jag tycker om.
Kanske lägger jag något viktigt skolarbete där med, men det är väl mer tveksamt.
Som en del kanske listat ut gick brandlarmet nyss på skolan, och det var tydligen ingen övning. Fast jag hade kul ändå. Kanske för att jag inte fattade att folk var seriösa med att det inte var på skämt.
Då blev jag oerhört upprörd över min externa hårddisk som dumt nog innehåller alla foton jag har sedan 05-06 någonting. Men det var falskt alarm så jag behövde inte bli upprörd.

Nu ska jag äta mat, i eftermiddag blir det psykologi, mediabyrån och sedan träning FÖR JAG HAR FÅTT PENGAR! weho, som jag sa för ett år sedan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0