Random söndag

Skribenten är trött idag, efter att ha varit vaken till kvart över fyra i morse och sedan masat sig upp igen innan nio - frivilligt! Somnade i och för sig igen mellan elva och ett, men ändå!
Hanna hade myskväll med gänget igår, nästan alla var där, det var nog bara Lollo som saknades tror jag, och vi såg på film, den ena var okej (Disturbia) och den andra var sämre än Texas Chainsaw Massacre 3 (Saw IV).
I övrigt har helgen varit chill.
Har dessutom målat listerna nu. Men är fortfarande inte klar med rummet... :$, ska kanske åka hem i vecka noc hmåla dörrarna, eller så gör jag det i helgen när familjen är i Skåne, så jag kan koncentrera mig på måleriet istället för att prata med Maja och Matilda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0