Media, veckan före redovisning

Nu är det bara en vecka kvar, känns hur läskigt som helst faktiskt.
Idag bråkade Lollo och jag oss igenom förmiddagen, Hasselstackaren satt mest och såg rädd ut. Som tur avr löste vi det efter ett tag och blev sams.
UInbjudningsaffischen blev fin, ska skrivas ut och sättas upp, sedan kommer vi nog bara förminska den till ett a6 och dela ut till fotograferna i kalmar. Tror jag.
Lollo och jag (väldigt lite jag) lade också upp en budget och gick till Hilding och pitchade vår vernissage för honom. Det visade sig dock att det var Jocke vi skulle snacka med, men Hilding är helt okej han med!
Kvar att fixa är shopping, inreding och visitkort.
Det blir nog fixat rätt snabbt. Låtsas vi här i klassen i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0