Lektionen i fredags

Gosh, kom just på att jag inte bloggade i fredags! Eller, jo det gjorde jag, men inte om vad jag hittade på på lektionen...
Är inte alls speciellt pepp på vad jag ska skriva om heller, jag kom till skolan, hjälpte till med studion, pratade/bråkade med min syster om festplanering, hjälpte Hassel med fotograferingen och ibjudningskorten och sedan var jag hemma igen.
Någon tanke måste väl ha flugit genom huvudet, men jag vet inte vad det skulle varit för något då - kanske något om snygga kläder, vilket är det enda jag tänker på nuförtiden, som min mamma så snällt påpekade för mig ikväll. Tänk vilken lycka om det hade varit någon av uppgifterna att fota eller skriva om kläder!

Kommentarer
Postat av: mamman

Kan du inte inreda ditt rum virtuellt.Det lär ju gå fortare än få det färdigt i praktiken!!!!!!!!!!!
Kanske ngn liten dammråtta kan flyga förbi i flash eller vad det heter.Det blir ju autentiskt då,eller?
hälsar mamman som just slog tån i en halvtom ffärgburk och välte ett uppstaplat bord i ivern att inte hamna i skurhinken med vatten och lacknafta som stått sen helgen.....jag tar timeout

2008-02-07 @ 13:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0