Kommersiellt påfund 1 : Alla hjärtans dag

Jaha, nu är dagen här igen, alla hjärtans dag. Jag kommer nog aldrig fatta grejen med att uppmärksamma kärleken bara en dag om året.
I år har jag istället utnyttjat Alla hjärtans dag till att anmäla mig till donationsregistret, något jag tycker att alla borde göra... När jag berättade för Hassel och Lollo om det var Hassels kommentar bara: Men ofta, göra det när man är sexton?
Men jag vet väl inte när jag kommer dö, och även om jag förstår om andra inte förstår mitt beslut tycker jag att det är mycket bättre att delas ut till döende patienter än att bara slängas ner i jorden och ligga där och förorena marken...

Annars har dagen varit rätt normal, vi hade LaserGame på gympan, det var hur kul som helst! Trots att min träffsäkerhet bara var 7,4% men ändå! Jag var åtmisntone bästa tjej med 5100 poäng! :)
Eftermiddagen var värre dock, alla stannade i skolan efter lunch för att jobba med sina projekt inför redovisningen, men det har nu visat sig att alla vill ha semi-gloss a3-papper att skriva ut sina foton på - bara det att företaget som vi beställde ifrån inte skickade några.
Vi har försökt lösa det genom att skicka ner Mathias till Clas Ohlsons med risken att få leva med gloss-papper, men det är åtminstone bättre än inget - frågan är väl bara om CO har 40 papper?

Kommentarer
Postat av: Alexander Radsby

Jag tycker att Alla hjärtans dag är bullshit, bara ett sätt för alla företag att sälja sina produkter.

Och det är lite tidigt att skriva upp sig på donationsregistret =P.

2008-02-14 @ 15:28:37
URL: http://www.alexanderradsby.com
Postat av: sis

Det här var den bästa alla hjärtans dag på länge, bara jobb hela dagen ;)
Och det är klart att det inte är för tidigt att anmäla sig där, du kan ju dö imorgon (du bor ju med mig...) hehehehehehe

2008-02-14 @ 18:21:40
URL: http://lovisaperssonberg.blogspot.com
Postat av: Diana

Så klockrent du skriver, vi var två som fnissade i kapp vid köksbordet ;)

2008-02-14 @ 21:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0