Justice.

Dagens musikval alltså.

Dagen att komma ihåg är 19 februari 2008, då jag - efter nästan ett halvår, äntligen blev klar med målning och sängbygge på mitt rum. Garderoberna blev hur bra som helst med kritfärgen - jag har redan gått loss på den, så att den nu är mer vit än svart. Sängen blev väl mindre bra... Eller, ja. Sängen är hur fin som helst, men rummet liksom försvann... Desutom lyckades jag tappa en del av sängen rakt in i väggen när jag skulle skruva ihop den, så det kan ha blivit ett litet hål i fotbollsstorlek i mina nymålade väggar... Men inget som inte går att laga med spackel och svordomar!
I veckan sticker mamma och jag till alla småbarnsfamiljers och normalt funtade människors helvete på jorden - IKEA. Jag har dock börjat gilla det blå huset mer och mer nu när jag så gott som bor granne med det. Man kan ta en liten promenad (det tar en kvart, om man inte gillar att springa över motorvägen - då tar det bara några minuter!), sätta sig och äta för 40 spänn och sedan lunka runt i lagom takt mitt framför den mest stressade familjens kundvagn och bara ha kul i allmänhet. Det var värre när mamma drog med en till Älmhult - då tröttnade jag efter första svängen!

Men nu ska jag gå och hämta madrassen till min loftsäng och sedan blir det Gossip Girl för hela slanten!
Overandout heter det va?

Kommentarer
Postat av: Freddan

Jag gillar IKEA!
Det är så gulligt när dom sätter ihop dom där små kika-in-i rummen, så himla mysigt! Så skulle jag lätt kunna bo!

2008-02-19 @ 22:05:37
Postat av: Diana

Diggar Gossip Love *lever för skvaller* :)

2008-02-22 @ 20:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0