Home alone del : 2

Morgon på Öland. För mig i alla fall - själva verket är klockan elva minuter över ett på eftermiddagen och jag har fortfarande inte målat mina garderober.
Gårdagkvällen ägades istället åt Bamse, min lilla promenad slutade med att jag fick släpa 250 kilo shettis efter mig eftersom killen var lat... Blev därför inte så lång sträcka vi gick, men jag tror att jag kan räkna det till styrke träning om inte annat...
Efter att jag sedan mockat och grejat gick jag in och lagade mat. Och efter det fastnade jag framför Melodifestivalen och Se upp för dårarna.
Och nu måste jag ha kaffe för att överleva.
Jess kommer i eftermiddag förresten, ska rida Slöja - Lollo tar Jerry och jag kör efter med Bamse och hans rosa vagn!

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Kajsa jag önskar mig en bild på Bamse med rosa vagn!!

2008-02-19 @ 22:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0