H&M against AIDS

Nu är kollektionen ute! Idag köpte jag den svarta killversionen av Timbalands t-shirt, och Rufus Wainwrights vita linne, sjukt snygga grejer! :) Köpte faktiskt en kjol också, jag som aldrig använder det, men den här var faktiskt snygg, och jag såg inte ut som mamma i den. En tonårings bästa vän skulle jag nog kunna kalla den.

Ikväll blir det inflyttningsfest hos Emelie och Jens, är inte helt pepp på fest, men jag ska dit och dricka lite av det alkoholfria vinet mamma så snällt har "langat" till mig från systemet. Som Lovisa sa "Jag kunde ju köpa starkare varor på Netto för sjutton!"

Förresten delar Fredrik och Jonas på titeln Veckans Man numera, Fredrik har nämligen fixat alla tretton avsnitt av Gossip Girl till mig. Dessutom hade han skickat med en bild endast gjord för mig. Nice! :D
I övrigt är jag just nu "backstage" på Hassels plåtning, Lovisa agerar modell till dödssynden Vällust. Kul jul.
Igår var mamma i Kalmar på möte, därför praktiskt taget tvingade jag henne att komma och äta middag hos oss, och då bjöds det på Fransk löksoppa med vitlöks- och basilika-baguetter, och till efterrätt kladdkaka med mosade jordgubbar. Jordgubbarna var bäst!
 Men nu ska jag gå och spana in fotograferingen, Lovisa har dagen till ära en svart spetsklänning och ligger på ett svart tyg med en massa rosblad utströdda runt henne - väldigt American Beauty-förtext. Den som vill se  resultatet får komma på vernissage här på John Bauergymnasiet torsdagen den 29 (?) februari klockan 19.00.
Det bjussas på lite snacks och sjukt mycket vackra foton!

Kommentarer
Postat av: mamman

Jag vill komma på vernisage på konstmuseet.Ni måste ju satsa lite!!!!!!
Då lovar jag att se ut som ...mamma.

2008-02-02 @ 12:27:19
Postat av: sis

american beauty my ass, mer likt öländskt roadkill skulle jag säga. modellandet är en one-"straight to hell"-wonder för min del.

2008-02-02 @ 21:37:57
Postat av: Freddan!

Yeeaaah!
Thats me ;)

Bilden var ju jättefin! :D
Jag i sjalen och allt ;)
Hihi ;)

2008-02-03 @ 17:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0