Friday morning, nineohfive

Yeah, yeah, yeah.
Jag vill till Arvikafestivalen i sommar! Det är nu det suger att ön bara är öppen just den perioden som Arvika är - men jag menar, DEATH CAB FOR CUTIE?! åh, åh, åh.
Om jag någon gång i mitt liv kommer få åka tillbaka till USA, ska jag i förväg skriva ett mail till gruppen och tvinga dem att starta en turné som landar där jag bor i perfekt timing med när jag är där!
(vadå planera i förväg?)

Dagens uppdrag är att skapa en idé om hur jag ska visualisera Robinson Crusoe, den kanon jag läst i svenskan. Just nu lutar det åt att jag kommer öppna en ny blogg och sedan flytta fram Robinsons öde till ett nutida samhälle.Kan b li svårt att skriva idag, edftersom jag just v zsr tvungen att ta på mig opo9lzsrfingefrvantasr förn att undv ikaz att feryzsa ihjäöl häör i skolan ECFTEFRSZOM, NÅGON HÄÖR IBN TE VFATTAR GFEJEN M WEDX VÄÅRM,DESYSTEM.

Shit, insåg just att om någon ska kunna läsa det här måste jag ta av mig polarfingervantarna, alltså vet alla att om den här bloggen verkar lite ouppdaterad om en vecka eller så beror det troligtvis på att jag ligger på sjukhus med värsta sortens köldskador och läkarna fruktar för mitt liv. Det är verkligen inte klokt vad dagens skola kan vara skadlig för ungdomarna...

Ah, nu skiter jag i det här, i protest mot kylan tänker jag starta upprop genom att utföra ett eget gympapass HÄR OCH NU. 
Vi får se om jag överlever. 

Kommentarer
Postat av: Freddan

Liar Liar!
Du gjorde inte alls något gympapass! SKÄMS!

2008-02-29 @ 10:05:08
Postat av: L

DEATH CAB!!! VI PLANKAR IN PÅ ARVIKA, JAG KÖR MOPPE DIT OM DET BEHÖVS!

2008-02-29 @ 12:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0