Fredag, igen. (080208)

Well, mamma - efter din väldigt kärleksfulla kommentar kan jag nog bara säga att jag älskar dig med, och att jag faktiskt kan flytta in möblerna den här helgen, eftersom jag bara har listerna och dörrarna kvar - och dörrarna målar jag inte ens inne i huset. Gosh, vilket humör - en typisk typ A-personlighet...
Börja på lite yoga och skär ner på det där koffeinet du drar i dig hela tiden - rött te borde du testa!
Nej men, skämt åsido (var var skämtet?) så kommer jag nu platsa perfekt som politiker eftersom jag, för femta veckan i rad, lovar att bli klar i helgen. Fast lovar är ett väldigt starkt ord, men jag lovar att göra mitt bästa. Typ.

Åker till Öland redan idag, hade varit trevligare att komma hem om jag inte möttes av sura människor som drar en till rummet och målarburkarna medan de själva sitter med resten av familjen och trycker i sig popcorn och ser på film utan att bjussa.
Syrran är dessutom på icke-samarbetsvilligt humör idag, varje gång man öppnar munnen får man en känslomässig halshuggning med föregående knivtortyr över sig.
Men skit samma. Jag är tyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0