Dikt om knark

På Fredriks begäran publicerar jag här Hassels, Fredriks, Sofias och min dikt om knark - om ni finner en del delar  något oseriösa kan det vara för att gruppen överlämnade ansvaret att binda ihop just de ställena åt mig... Och ja, jag vet att den är otroligt politiskt inkorrekt - jag är en hemsk människa. Dessutom var jag trött!

Jacks tjack
Heter du Jack
har du säkert tagit tjack.
Hänger du mé
går du på E.
När du inte äter bark och rötter
går du på knark och blir trötter.
Din kompis Zach
bjuder på crack.
That's the plot
when you smoke your pot.



Idag har moster varit och hälsat på Lollo i skolan, de skrev ut Lollos foton medans jag hade psykologi, men jag hann åtminstone smita upp till dem under rasterna, och så stannade moster en stund efter att skolan slutat också, så då pratade vi lite mer innan hon gick för att åka till Britta och äta  kroppkakor. Så nu sitter jag i skolan och laddar inför mitt första gympass någonsin. Känner mig väldigt opepp, men jaag måste nog tvinga mig till det - annars får jag snart ett erbjudande om att vara med i musikvideon till Frondas "Rullar fram"...
I helgen är mamma, pappa, Maja och Matilda i Skåne, så det blir bara Lollo och jag där hemma. När jag målat dörrarna ska jag träna Bamse lite. Han är så sjukt tjock den hästen! Jess kommer nog också och rider sa Lollo. Det blir nice på nya ridbanan och allt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0