Cigarettes and chocolate milk

... that's my cravings.
Nädå, inte riktigt - men det är låten jag lyssnar på med Rufus Wainwright just nu - en härlig människa med en underbar röst. På ett ungefär. Egentligen kan jag väl inte riktigt påstå att jag vet om han är en härlig människa - men om allt går som jag vill blir jag funktionär på Hultan i sommar, med tillhörande backstagepass, och vem kommer till lilla, lilla Hultsfred om inte Rufus Wainwright?!
Alla pratar om att Rage against the machine är största bokningen - men jag menar, Rufus Wainwright! Ratm-fansen måste ku vara knäppa i huvudet! Babyshambles, Johnossi och Jaymay dessutom! Christ, vad jag längtar! Möjligtvis även P&L eller Rassle - Hove skulle inte vara fel heller - men om Kooks blir nästa bokning till Hultan sticker jag nog bara dit och satsar på att jobba asset av mig resten av sommaren istället!

Men ska jag vara ärlig har jag inte en aning om hur jag kom in på det här ämnet eftersom det jag egentligen tänkte berätta var hur härligt jag tycker det är med lov och att man kan gå klädd hur man vill och vara osminkad och allmänt sunkig! För omvärldens skull hoppas jag dock på att ingen fångar mig på bild den här veckan då mitt utseende för närvarande skulle kunna jämställas med ett öländskt roadkill korsat med Gollum i Sagan om ringen. Not so nice.
Tyvärr måste jag nog överge min fina långkalsong-, byggarbetarshorts-, (pappas i strl 50 - love it!) och för stor niketröja-outfit till förmån för något som en hyfsat normal funtad människa skulle kunna titta på utan att riskera ständigt återkommande migränattacker de närmsta 40 åren. All denna ansträngning eftersom Gun och Klara kommer på middag ikväll.
När jag tänker efter lite noggrannare insåg jag just att de kommer om en timme, dags att göra sig i ordning!

Kommentarer
Postat av: Sis

långkalsonger,shorts och badtofflor ftw!

2008-02-19 @ 01:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0