Brädning,

LOLLO OCH JAG SKA KÖRA MOPPE TILL ARVIKA OCH PLANKA IN PÅ FESTIVALEN! Feels good just nu. Inte många ljuspunkter den här dagen känns det som...

Kanske handledarkurs den 25 mars känns ändå rätt fint, men att bli lurad av sin svenskalärare så att jag nu måste betala 500 spänn för att tjäna in det betyg jag förtjänar i svenska A? Inkompetenta människa enligt mig. Trots att hon säkert har sin utbildning och allt. Men för tillfället hatar jag henne.

Har kommit igång med skrivandet på visualiseringen i alla fall. Just nu skriver jag om en knäpp get som får panikångest över att vara ensam på en ö. Feels good? Nah.

Kommentarer
Postat av: L

haha, en get? OFTA! Vi kan släpa " the shedevil" efter moppen om du vill? Läs min blogg btw, du kommer häpna när du läser vad jag gör till lunch!

2008-02-29 @ 12:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0