Träningsdags?

Dagens länk: yogatoday.com
Ni vet ju att jag för evigheter sedan höll på lite med Friskis&Svettisversionen av yoga? På den här sidan kan man se entimmes yogapass anpassade efter vilken nivå man ligger på, utan att behöva tänka på att passa några tider, bara starta eller pausa som du vill! Anmäler man sig till nyhetsbrevet dimper det ner en ny träningsvideo varje måndag så man slipper tråka ut sig med samma övningar hela tiden!
      Vill man bara ha enskilda övningar finns det jättebra podsändningar i iTunesstore, man kan prenumerera gratis och kan efter det välja själv vilken övning man är sugen på!
      Nu ska jag sova, för en gångs skull ska jag försöka somna i tid, och nu är klockan bara 20 i 11 - riktigt bra kämpat eftersom jag inte brukar lägga mig förrän ett någon gång..!
x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0