[ rubrik ]

Sha-la-la-laaaaa. Efter en väldigt oproduktiv och väldigt lång dag i skolan (åkte inte därifrån förrän halv 6) har kvällen varit trevlig! Cyklade bort till Jess en sväng för att hämta lite grejer hon lånat och fick träffa hennes nya kille (låter som det där programmet i p3..?!). På något lustigt vänster hade de fått för sig att vi skulle fika chokladbollar och kaffe, så jag tog med mig havregryn, men the bright brunett Jess insåg när smeten var klar att hon varken hade pärlsocker eller kokos att rulla dem i så hennes nyfunna man berättade att han brukade rulla dem i vanligt socker. Självklart värt att testa, och se på fan, det var inte så tokigt - även om man nådde sockerkoma efter några tuggor - haha!
     Vid nio var jag dock tvungen att ta mig hem, de skulle se Titanic - och jag kunde bara inte missa The Bodyguard! The Bodyguard är för mitt liv vad bilarna är för oljeshejkerna, jag hade helt enkelt inte varit samma människa utan den! Eller ja, soundtracket till den, jag kommer fortfarande ihåg hur man drog igång Bodyguardvinylen med Costner och Houston på framsidan på högsta volym medan mamma dammsugade vardagsrummet. Inte helt otroligt är det att anta att I will always love you är den enda anledningen till att jag faktiskt kan hantera en LP-spelare.
x

Kommentarer
Postat av: Syster Fia

För din egen skull hoppas jag att du inte repade MIN första LP-skiva.Ohh yes " I will always love you" e varmkörd av flera syskon i familjen :) hurrar

2008-12-17 @ 08:33:27
Postat av: L

åh, bodyguards st och den där klänningen (som jag numera insett var en bordsduk) var hela världen på den tiden <3

2008-12-17 @ 11:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0