[ rubrik ]

Godmorgon!
     Det är fredag, jag är glad och jag kom i tid till skolan - det här är en mycket lovande dag! Sitter på mediakommunikationslektionen nu, men har inte så mycket att göra då jag svarade på frågorna vi håller på med redan igårkväll när jag , tro det eller ej, pluggade. Det enda som är kvar att göra är att fundera ut en viral marknadsföringskampanj för mitt företag, men jag har 20 minuter på mig, så jag tyckte att jag kunde klämma in ett blogginlägg här!
     Ikväll kommer Hassel hem till mig efter sin utekväll, det där med nattåg till Nybro tycks inte vara uppfunnet än, men min plan är att när Hassel är ute och firar en kompis 18-årsdag ska jag hänga med Jess medan hon väntar på sin pojkvän som är på någon annan fest. Kommer bli kul, Jess och jag har itne haft någon av våra deppkvällar på länge, haha!
    Men nu är det dags för viral marknadsföring, Hassel pitchade en idé om att jag ska lägga upp en Youtubefilm med en kille som kommer in på mitt café, köper tre-fyra bullar och sedan ställer sig utanför och jonglerar eller trixar med dem. Tänker använda den som svar på frågan!

P.S. Diana, är det Kotlerboken Principles of marketing låter jag dig gärna behålla den..! Men jag tackar för omtanken! ;D

x

Kommentarer
Postat av: Diana

ja det är det.. kommer aldrig bli av med den! :) så fort jag vet att den inte kommer användas mer så ska jag sälja den till nån stackars olycklig student som inte vet vad den gett sig in på! :P

2008-12-07 @ 21:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0