RGB: "#cccccc"

Trist dag i Sverige idag, jag har lite svårt att andas och igår var det omöjligt att somna, trots att jag slutade dricka kaffe minst två timmar tidigare än vanligt. Jag var så trött att jag till och med nekade min egen mamma ett besök i lägenheten, fick lite skuldkänslor av det, men jag kommer ju i vilket fall hem i helgen...
     Trots det här har dagen börjat hyfsat bra, jag vaknade i tid (fyra timmars sömn, jag var halvpigg), kom iväg till skolan i tid (trots punktering på cykeln) och har en kort dag i skolan. Nice. Bäst av allt är nog dock Jess julklapp (som inte är en julklapp för att vi inte skulle ge sånt i år) som med 90 % säkerhet kommer att inträffa i februari nästa år. När allt är klappat och klart kan jag säga vad det är, jag vet redan nu att Lovisa, om hon inte slagit huvudet mot en skottkärra, kommer att bli så grymt avundsjuk att det jämnar ut sig att hon blir bjuden på en Oasis-konsert. Hehehe, lycka!
      Snart borde jag ta tag i julklappshandeln med, har fortfarande ingen julstämning, trots att jag både varit på julbord, julmarknad och har bakat lussekatter två, tre gånger. Men det kommer väl.
     Nu blir det plugg, sedan tänker jag åka hem och sova.
G'night!
x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0