Probs,

Min dator har visat sju blue-screens bara den här morgonen, och det bådar inte gott för julbrevet jag skulle skriva från svenska släkten till amerikanska släkten. Som om det inte är jobbigt nog att hålla reda på vad som hänt under året ändå, nu måste jag dessutom komma ihåg allting medan min dator startar om för 7000:e gången. Jag tror att det blir ett nytt besök hos Anders efter jul, fattar ingenting just nu eftersom jag just fått ny hårddisk och allt annat är nytt på min lilla JB-data?
     Ja, ja. Back to the writing. Imorgon är första dagen på sista veckan på min sista hösttermin! Ja, gymnasiehösttermin i alla fall. Feels nice, like a cup of tea in December.
x

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken linje går du? :)

2008-12-14 @ 22:01:23
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0