ÖB-roadtrip 2008

Hej! Nu är jag tillbaka från vår lilla roadtripå ner till södra ön! Hanna övergav oss, eftersom hon blivit sjuk, men Jess, Fia och jag fick i alla fall ha det kungligt i några timmar på ÖB och senare på Köpstaden. Hittade lite smink och grejer, väldigt bra, men mina foton blev väl lite sämre. Slänger upp de som faktiskt går att urskilja något motiv!



Utanför "världens fyndigaste varuhus" haha!


I väntan på klädprovande Jess!

Jag får väl hålla tummarna för att Fias bilder är något bättre, men i vilket fall hade jag kul och dagens slutsats får nog bli  att Jess förtjänar sitt nya fina körkort!

x,

Kommentarer
Postat av: Diana

Måste nog in i Guiness som världens absolut längsta roadtrip =)

2008-12-28 @ 20:04:12
URL: http://caspersmamma.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0