Looking back on all the things I could've changed/This time I'm gone

Idag är jag ledig, vilket är väldigt skönt eftersom jag då kan sitta hemma med innetofflor, mysklänning och bra musik och bara njuta av att inte behöva sätta mig på en dyngsur cykel i regnet utan istället sitta inne i lägenheten med en kopp kaffe och The verves klassiska Uran hymns samt leta efter mina drömulklappar! Om vädret blir bättre kanske jag sticker till stan och ser mig om efter lite fina klappar till mamma och pappa. Har åtminstone fixat Lovisas födelsedagspresent i år, och om hon inte gillar den så blir jag glad eftersom jag då kan överta denna GRYMT BRA SAK!
      Funderar på om man ska skriva ett julbrev i år, eller bara låta tanken förfalla... Tills jag har kommit underfund med detta svåra, svåra beslut slänger jag upp en kort lista på vad som skulle göra mig glad i år!
x

(och Fia, tack för julkortet - jag fick faktiskt lite julstämning och drack lite glögg när jag såg det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0