Karriärsval,


Som min faster skrev 07.15 i morse: "Ser att du börjat din journalistiska bana genom Ölandsbladet(...)". Haha, känns bra att ha skrivit något nyttigt för en gångs skull - nu vet alla Ölandsbladet-läsare att Löts Röda korsförening minsann hållit luciafest i Lötgården på Öland. Härligt!
      På tal om Röda Korset skulle jag ju dit på möte i eftermiddag, men det blev inställt för att hon som hade hand om det skulle iväg någonstans med sin son. Känns lite tråkigt, men hon skulle höra av sig igen efter nyår, så det blir nog bra ändå hoppas jag. Har ändå hunnit med ett möte på Reaktor Sydost med Pelle. Jag och Sofia skulle dit för att prata om filmen, och nu känns det faktiskt riktigt bra! Fick även ett filmtips, Kids, så nu måste jag se den med (ännu en till måste ses-högen, tillsammans med A clockwork orange och Shindler's list bl.a. Jag har en del att göra nu!)
      Nu är det skola med lite samhälls- och engelskaplugg, har ingen större lust, but you've got to do what you've got to do I guess!
x

Kommentarer
Postat av: L

schindlers list kan du se med mig, vi har den hemma. Jag bjuder på film och soffa om du fixar te :)

Från maja:

Kajsa jag tror inte du har så bra dator och förresten, jag tror inte sjutusende gången finns. ps. god jul



(Vet inte vad hon vill få ut med dom orden..)

2008-12-16 @ 13:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0