Holy, unholy christmas.

Mitt rum är inte helt olikt hur min bild av Hiroshima efter bomben ser ut... Egentligen borde jag väl ta tag i det hela och packa upp min 3 månaderspackning som ska räcka över det 2 veckor långa lovet, och egentligen borde jag ta tag i tvätten som ligger i den andra väskan och egentligen borde jag packa ihop strykbrädan som stått uppe i säkert tre veckor nu. Men nä, jag googlar på vegetariska julbord i tron och förhoppningen att detta ska bringa lite julstämning. Hittills har det inte fungerat alls, jag börjar tro att mitt samvete har hunnit ikapp och att mitt hedonistiska anti-krist-liv helt enkelt inte kvalificerar sig för julfirande. Synd att jag har köpt julklappar och allt. Fast, jag får ju vara hemma och jobba av skulden och bråka med min familj. Hittills har det varit rätt trevligt.
     Nästa år blir det nog sista minuten till Sydafrika dock, jag har hört att om man åker dit i december så kan man fira midsommar där istället? Det finns säkert någon som vill lära sig Små grodorna där med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0