GOD JUL!

Idag är det julafton - behöver jag säga mer?! Som mellanbarn i en gigantisk familj kan jag bara säga att det gått förvånansvärt smidigt - inget bråk och massor med fina paket, jag ska t.ex. läsa mina nya böcker hela julhelgen nu! Missade Kalle Anka dock, alla utom Maja och Matilda var ute och jobbade, men när jag tänkte på att jag jobbar för att betala av Spanienresan insåg jag att det var värt att missa de delar av Kalle Anka som man ändå kan utantill, även om det stack lite i hjärtat när jag missade nyhetsdelen. Fast... Nästa år kanske jag inte ens är i Sverige så det här kan ju vara en bra avvänjning!
      By the way, familjen är med i Östran i år, känns som om vi är med varje julafton nu för tiden, men det är nog inte så... Här kan ni hitta artikeln. Bäst av allt tycker jag nog är att familjen först får heta Berg-Andersson, sedan Berg-Persson, och det faktum att mamma gick på angrepp mot min morgontrötthet (en väldigt fin vana jag har, sitta uppe till 2-halv 3 och vakna runt 12). Read and enjoy.

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR.
x

Kommentarer
Postat av: Älskare o poet

Hej snyggizz!

Vill du få ett gratis presentkort på upp till 1000 kr hos mer 60 välkända butiker?

Gå in och kolla länken för mer info.

Stötta mig, nu när det är jul å allt, och bli medlem!

2008-12-25 @ 02:05:32
URL: http://www.gratismode.se/?c=24808

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0