Gårdagen,

Åh, mitt huvud gör ont och jag är trött som en gnu, trots att jag sovit cirkus 13 timmar i natt. Det här med att göra något ordentligt på lovet är inte riktigt min grej, men det kommer väl inte som någon större chock för de som känner mig..! Gårdagen var i vilket fall mycket trevlig, först skogen på mitt på dagen då vi röjde undan buskar och grejer och sedan grillade korv - vegetarianerna Calle och jag frälste även faster K med vår sojakorv, Tomas lät inte överlycklig när hon sa att han inte får något annat i fortsättningen... Haha! Skogen låter kanske inte överdrivet kul, men det blir vad man gör det till, och när man tröttnar på att bära grenar kan man alltid leka med kusinbarnen (jag), lägga sig och sova på ett liggunderlag (kusin E + O) eller ha kul åt alla bleka och trötta ansikten så där dagen efter juldagen! (hela släkten)
     Efter några timmar åkte vi dock hem till oss, jag passade barnen och visade dem alla djuren medans släkten som passerat 18 spanade in Lollos nya hus. Mysigt, men bäst var ändå kvällen hos Karin då vi gjorde tacos och sprang runt och grejade. Däremot somnade jag väldigt snabbt när jag kom in, gick faktiskt och la mig redan vid tio-tiden, något jag inte gjort på hur länge som helst..!
     x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0