dagen före dagen med stora D:et och dagen efter dagarna innan jul

Yikes, vilken dag det har varit. Sjukt  värd tänker jag säga och sno Sofias älsklingsuttryck. Julen i år kommer bli så mycket bättre än vanligt, bara för att ingen orkar bry sig särskilt hårt. Inget storbak, ingen storköksmatlagning och städningen fick de inhyrda städerskorna ta hand om. Nu ska jag bara slå in några paket så är jag klar för morgondagen! Annars sammanfattade väl Maja dagen väldigt bra - ungen skriver ju bättre än mig för sjutton! Vet inte riktigt vad hon menar med rubriken dock, förslag lämnas lämpligen i kommentarsfältet!
     God jul
x

Kommentarer
Postat av: Syster Fia

Ja visst e det skönt att slippa all den hemskaste julstressen :) Tack för en mysig helg och god jul på dej <3 Mysig läsning Maja hade gjort i förra inlägget :)

2008-12-24 @ 13:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0