Christmas-ee

Varför skulle julen bli så överdrivet kommersiell och irriterande för? Idag har jag och Lollo ägnat dagen åt att leta julklappar, vi gick efter avslutningsfikat i skolan halv tolv, och jag kom hem hit runt halv sju... Nu är jag så trött att jag kan slå ner någon, så jag tror jag slutar skriva här och slänger upp lite bilder istället!


Okej, jag ska aldrig köpa en sån här mössa...


... men den här var grym! Ge mig fuskpäls!


Vem kan gissa vad som gömmer sig i paketet? (Mamma får inte gissa, hon hörde det i telefon..!)


Ikväll skulle jag egentligen åkt till Emelie på julfest med klassen, men eftersom de drar ut senare känns det onödigt och jag har en grym bok, ett par varma innetofflor och massor av kaffe att njuta av! G'night!

x

Kommentarer
Postat av: Anna

SUGEN PÅ BILLIG SHOPPING! Säljer varor från Usa på Tradera. Mer info: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

2008-12-20 @ 22:03:49
URL: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0