>__<'

Något läskigt håller på att hända, och det är inte att min fot håller på att trilla av - jag är på väg att lägga  mig innan 1, för andra gången den här veckan! Vad händer med mig egentligen?! Ja, ja. Jag får väl inse att mitt artonde levnadsår närmar sig med stormsteg (bara tre månader, yay!) och som pappa så snällt sa (översatt till riktigt svenska, öländskan var lite svår..!) "Hö,hö,hö - och vem är det nu som är en gammal kossa?" Där fick man för att man följde med ut och jobbade av lite skulder... Men jag tycker som så att det finns ju åtminstone några djur som överlever 18 år, när man som pappa når 52 borde man väl egentligen hålla tyst va? Hö, hö, hö.
     Hela eftermiddagen/kvällen har jag ägnat åt att plocka med nyårsmusiken - och det är så svårt! Egentligen vill man ju ha allt, men just nu känns det som om TTA, Justice, Digitalism och The knife har ganska säkra platser på listan... The little ones och Manu Chao med, men sedan blir det svårare. Hela datorn följer nog med mig in till Kalmar på onsdag så kan alla bläddra lite som de vill i mitt allrakäraste iTunes!
    Nä, sömn eller bokläsande blir det nu, orkar inte med datorljuset för närvarande!
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0