pardey

mhm, två dagar avklarade - nine days to go. Mitt schema känns lite jobbigt just nu, men jag har åtminstone fixat två dagar som ickeköttätare. Och då kanske jag ska nämna att Gun inte gjorde det lätt för mig igår när hon bjöd in mig på att äta kroppkakor... För de som inte fattat det så är det en av Ölands 3000 dödssynder att tacka nej till kroppkakor (att inte skvallra om grannen "te höger" med den till vänster är en annan...).
    Men nu blir det jobb, efter idag är det bara åtta dagar kvar och sedan är jag ledig i minst en dag! Då blir det nog bad, om vädret håller i sig - cyklade ner till Valsnäs med Maja igår, och det var minst 25 grader i vattnet, behöver jag säga att ingen av oss ville gå upp?! Dessvärre blev vi tvungna när skuggorna började bli långa och jag insåg att åttaåringar egentligen borde vara hemm och äta middag och gå och lägga sig vid nio. Fast vi kollade på film istället, jag menar, jag är inte hennes mamma och som en av fem systrar får man ta till alla knep för att sätta sig i favoritposition. Inkluderat att man tittar på Bombay dreams med småbarnen..!
    Någon som har någon fest i beredskap för mig, alla dagar utom nu på måndag skulle jga bli glad för! Hör av er, mobilen funkar nog!

Kommentarer
Postat av: Syster Fia

Du e ju knäpp på riktigt om man avstår kroppkakor = sant.Du hade ju inte behövt att dela dom,psykiskt e det en lätt match att intala sej att det "bara" är en grå potatisboll ;)Jag hade myglat i mej minst 5 och låtsas som att inget hade hänt.=)

2008-08-02 @ 13:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0