Hejdå,

Huset skakar, och jag kryper ihop i hörnet under skrivbordet. Nu dröjer det nog inte länge tills taket ramlar in och alla mina drömmar krossas - jag blev aldrig färdig journalist, jag sa aldrig upp mig från jobbet (det har blivit roligare igen, förresten, schön där), och jag hann aldrig gå tillbaka till att bli köttätare igen. Är det det här som är livet? Ska jag dö som vegetarian?
    Nä, skämt åsido, det är bara Maja och Matilda som bråkar om vem som ska få ha den glittriga legobiten - d.v.s. Matildas "diamant" och Majas "mördarknapp". Jag fattar inte var de får all luft ifrån, de är inte mer än två tvärhänder långa men kan skrika så det hörs till Kalmar? Det är tur att jag är född som en lugn, fredsbevarande ängel i familjen Skrik... Och att Motorhomes gjorde den där Into the night, musikens motsvarighet till utopia, försök vara arg efter den!
    Kollar in The Kooks på YT nu, Marcus tipsade om deras version på Crazy - Görbra är den. Är det något killen kan så är det musik, att han sedan försöker göra kaffe utan att ha en kanna under filtret som står där utan kaffebönor - ja, det försvinner kanske lite i mängden..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0