Valborg,

Okay folks, peppen är hög! Valborg har nu kommit till Kalmar, och förutom min födelsedag är det nog min favoritdag på året! Ända sedan man varit liten har det betytt att sommaren är på väg, och man har grillat och grejat. På senare år har det väl i och för sig inte blivit så mycket med grillning, traditionen sedan jag gick i åttan har varit att samlas upp i Borgholm med kompisar, men eftersom förra året slutade med att vi hade roligare när vi åt köttbullemackor i Erics kök så bestämde vi oss i år för att fixa ihop en grillning hos mig i Kalmar! Tummen upp för det!
    Vad vi hittar på efter det vet vi väl inte riktigt, och just nu är det oklart om vi ens kommer att kunna gilla eftersom himlen är samma färg som min blygrå väska. Men inget kan döda mitt humör idag! Inte ens det faktum att jag måset hem och städa lägenheten! Haha!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, ja förra året var väl ingen höjdare. så det ska nog inte vara så svårslaget ..

2008-04-30 @ 14:48:59
URL: http://paradisewillwait.blogspot.com
Postat av: J.

Kajsa P-B, din syster väntar på uppdatering.. Men vad möts jag av VARJE gång?? Jo, valborgsinlägget.. Hmm, SKÄRPNING!!
Fast jag tycker ju om dig ändå givetvis!! ( om du skyndar dig lite =) )

2008-05-06 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0