Uppskjutaren (i verklig mening),

Herregud, om jag inte gått in för skolarbetet innan så har jag ju i alla fall gjort det ikväll/natt... Fick nämligen en liten obehaglig överraskning vid åttasnåret i(-går) kväll när jag upptäckte att vi har redovisning på mediauppgiften imorgon. Men det är chill tänkte jag och skrev, jag är ju ändå bra förberedd, har gjort hur många utkast som helst till min Crusoe-blogg. Något gnagde dock i bakhuvudet på mig, och när jag väl kom på att vi skulle skriva en halvstor författarartikel till svenskan och en liten inlämningsuppgift till median, mådde jag riktigt dåligt. Följden blev alltså att jag suttit uppe till halv tre och skrivit, skrivit och skrivit... Och imorgon (idag) ska jag upp vid halv åtta och sedan vara pigg en hel dag för att på kvällen möta upp skåningarna och sedan gå till Maria för en helkväll med middag...
    Jag är så totalt körd just nu! Men jag har åtminstone städat lägenheten idag, OCH fixat så att vaktmästaren var här och fixade mina element, OCH varit på expeditionen och pratat om olika alternativ till att dra in ett eget internet här. Innan dess spelade jag också tennis (och förlorade, FÖRLÅT klassen, jag är världens hemskaste när jag förlorat, jag vet, jag SKA bättra mig!!!) och lagade sjukt god kyckling med ris och fetaost. Om Desperate Housewives-folket ringer och vill ha med mig vilken dag som helst blir jag faktiskt inte alls förvånad.
    Nu ska jag sova i 5 timmar, det blir ju faktiskt ganska mycket, får hoppas på att vakna när jag sover som lättast, det brukar vara det som avgör hur dagen blir.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Vad gör du uppe den här tiden?

2008-04-11 @ 02:43:25
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0