Summerbreeze,

Alltså, finns det någon som inte håller med mig om att grillning en varm vårdag i april är bland det bästa som finns?! Gårdagen var hellyckad, först gick mitt nationella prov helt okej, sedan köpte jag en ny grill (bärbar, pytteliten och ursöt!) och Sofia och jag gick till Telenor och lurade killen att vi skulle köpa nya telefoner, 40 minuter stod vi där innan vi gick igen - tomhänta! Haha! Kollade på skor och sånt med, vilket påminde mig om att jag borde köpa nya eftersom mina fina gula ballerinor är sönder... :/ Åkte hem runt halv ett och plockade i ordning grillen och städade lite, sedan var klockan 2 och vi skulle grilla! Emelie kom, och ingen annan - lyckat? Haha! Slutade med att vi satt på gräsmattan och solade, tills Lollo ringde och trodde att jag tagit emot hennes telepatiska meddelande om att de satt i möte hela eftermiddagen, men att de var på väg. Tummen upp för det! Till slut kom i alla fall folket, vi var väl nio som åt och därefter kom det lite fler hela tiden. Matkoma kan väl bäst beskriva läget på Skälby efter det?
    På kvällen kom Emil och Jonna hem till mig, skulle se hur jag bodde. Det hela slutade med att vi satt och pratade depplåtar, varpå Jonna hävdade att My heart will go on är tidernas snyftis (so not true!) och sedan fick syn på Titanic i min bokhylla. Behöver jag säga att de resterande tre timmarna ägnades åt att beundra Leonardo DiCaprio?! Fick snabbspola slutet dock, Lollo uppskattade inte att jag bad henne vänta 54 minuter när hon kom hem och skulle sova..!
    Idag har det varit jobb från att jag kom hem till mamma och pappa vid halv tre fram till halv åtta. Kommer att ha så otroligt mycket träningsvärk imorgon, men det är det värt! Pengar behövs - bara en vecka kvar till Berlin nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0