Sicko,

wääh,
vaknade imorse med feber och världens huvudvärk... Blev lite förvånad eftersom jag kände mig hur pigg som helst igår... Men, men... Jag utnyttjar dagen genom att sitta med sjutton tjocktröjor i solen och utnyttja någons trådlösa en snabbis. Det där svenskatalet går det väl så där med, men om jag bara kan knåpa ihop hundra ord till är hela reportaget klart! Känns rätt bra i magen faktiskt.
Gårdagen var härlig. Jobbade hemma på morgonen så att pappa skulle få sova en stund, och sedan var jag lat hela dagen, skrev reportage och läste The thin red line som jag håller på med till svenskan. På kvällen kom Bettan för att jag skulle få övningsköra till Kalmarbussen, fick köra automat, hur nice som helst! Lite kul är det dock att det är min nästan 24-åriga, duktigt arbetande kusin som får erbjudanden om att komma på fest en söndagskväll i Egby... Blev nästan lite sotiss ett tag där, men efter att vi träffat en av de som troligtvis skulle dit så var jag rätt nöjd med min bussbiljett...
Imorgon ska jag träffa Erika, ska fixa lite fika här hemma tror jag, och sedan ska vi sticka till Skälby och kicka lite fotboll. Nice.

Kommentarer
Postat av: Ewie

awe krya på dig ..

2008-04-07 @ 12:33:38
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0