Say what?!

"Allt du vill är att leva i harmoni med världen runt dig, men den verkar inte vilja ställa upp på det. Och erkänn: det är väl ett utmärkt skäl att gå ut och shoppa? Men allvarligt talat, gör det som gör dig lycklig och låt världen leva i harmoni med sig själv. På fredag händer något roligt och oväntat. En ömsesidig attraktion väcks till liv."
Alltså, förlåt, men det här var helt sjukt läskigt! Efter gårdagens bråk och min jobbiga asketlevarmånad (när jag inte får göra av med ett öre för mycket p.g.a. Berlinresan) känns tidningen Land som sjukt precis när de skriver det här horoskopet..! Och folk säger att det bara är skitsnack sådant här? Bra dag idag förresten, trots att jag fick ännu ett jobbigt ryck och inte kunde somna i natt utan stod och våtdammtorkade fönster och diskade en massa i min lägenhet fram till tre på natten. Kom till skolan i alla fall, men eftersom jag inte behöver sitta i skolan för att jobba på mitt arbete åkte jag hem efter lunchen och tog en tidigt buss till Öland istället. Träffade Jess på kondiset och fikade med henne, sedan frågade Rosita om jag hade lust att hoppa in och putsa fönstren till uteserveringen, och lön som lön tänkte jag och antog förslaget. Första gången någonsin som jag putsat ett fönster, men jag tycker att de blev riktigt fina faktiskt - åk dit och titta!
Imorgon fyller Hassel år, 18 - lyckosten, jag hoppas att det löser sig så att hon får chansen att gå ut imorgon, hon har ju planerat det här sedan vi gick i sjuan eller åttan, när hon för första gången skaffade en mobil med nedräkningsfunktion..!
Men nu är klockan kvart i tio och jag ska faktiskt sova, har jobbet att tänka på, även om jag skulle ge rätt så mycket för att vara ledig imorgon och istället vara på festen med klassen. Fast, för pengarna jag tjänar imorgon kommer jag kunna köpa en sjukt snygg partyklänning att ha på nästa fest - vilken torde bli runt Hultsfredsveckan eftersom det är då jag är ledig nästa gång. Typ..!
G'night,

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahahahaha! :D

2008-04-05 @ 18:09:00
URL: http://hassel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0