Nameless,

Okej, Efter ett argt meddelande på min telefon idag insåg jag att jag totalt försummat mitt bloggande ända sedan helgen, men det är bara för att jag jämt är så sjukt trött nu för tiden... Veckan har ändå varit ganska torr och tråkig. Blev dock glad av att Camilla berättade för mig att jag slipper göra om Svenska A eftersom hon, äntligen, ringt Anna H som kirrade ett VG till mig på två röda. Jag hoppas att Anna har oss i Svenska och Engelska C nästa år!
I helgen blir det jobb och klassfest, måste verkligen tjäna ihop lite pengar nu till resan!
Innan det händer något nytt intressant skickar jag femtio tusen krya på dig-hälsningar till Fredrik Svensson i hålan Påryd som just fått sin andra visdomstand utopererad och så lämnar jag datorn för att kolla på Top Model.

Kommentarer
Postat av: Freddan

Det var då på tiden Kajsa! och tack!! :D

2008-04-16 @ 22:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0