Måndagsbarn,

Nästa kandidat till Kalmars mest negativa människa skulle idag förlora stort, för idag är jag gladare än en ViktVäktare med trettio röda points att göra av med. Sitter ute på baksidan och pluggar, eller nä. Det gör jag inte. Jag skriver faktiskt i min blogg just nu, men snart ska jag göra klart rymdraketsuppgiften till multimedian och sedan blir det yoga! Förut cyklade jag på min freshly pimped bike till 4H-gården och stod och försökte lära mig att kicka en fotboll på knän och fötter fler än tre gånger. Kom som mest upp i nio gånger innan jag insåg att min bollkontroll existerar ungefär lika mycket som icke-skakiga vägar på Öland, det vill säga inte alls. Gick och kollade lite på hästarna också innan jag gick hem och insåg att tv:n inte funkar längre... Blev sur på det, särskilt eftersom jag fick igång den i tio minuter, och kände mig som världens bästa människa, men sedan gick den tillbaka till den fula ovanan att bara visa myrornas krig. Varför gör den så mot mig egentligen?! Och på en onsdag också, veckans bästa tv-kväll? Om den inte funkar innan nio ikväll blir jag nog deprimerad på riktigt. Vad ska jag göra då? Diska?!
Imorgon kommer vaktmästaren hem till min lägenhet och fixar ett element som varit trasigt så länge att jag inte ens kommer ihåg vilket det är som är trasigt... Men jag ska nog hitta det innan dess, det finns ju trots allt bara fyra stycken att välja på!
Planeringen för helgen är inte särskilt långt framskriden, mer än att det kommer att bli sjukt kul! Erikas kompisar kommer till Kalmar vid sju, då ska jag vara med och hälsa på dem, sedan blir det tjejkväll hos Maria och resten av helgen ska jag vara Erikas backup-kompis. Det här ska vi nog klara av! Men nu måste jag återgå till Flash. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: L

Jag kan också vara backup-kompis

2008-04-10 @ 21:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0