Love,

Jag har funnit mitt livs kärlek! Den heter Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie och finns att köpa på Maxi och Citygross. Eftersom jag inte hört några protester tar jag för givet att min kärlek är besvarad. Synd bara att det är en glass, och att jag inte får äta den särskilt ofta. Men den är ändå sjuuukt värd att älska!
    Ensam tjej på gympan idag förutom Emelie, men hon höll i lektionen så hon var ändå inte med. Det nalkades volleyboll, något jag inte gillar alltför mycket med tanke på att min bollkontroll är lika obefintlig som solen verkar vara om somrarna nuförtiden. Under passningsövningarna fick jag bilda par med nya killen, Toofan tror jag att han heter (?). Det var tur att jag förvarnade honom om min dåliga bollkontroll eftersom jag började med att slå en volleyboll i huvudet på mig själv... Och resten av lektionen gick i ungefär samma stil - jag var ju inte direkt omtyckt av mitt lag, haha! När det var dags för någon sorts frisbeematch avgick jag p.g.a ryggont. Kom från ingenstans och stannade kvar resten av dagen. Cp-rygg.
    Gick och handlade efter lektionen, sedan kom Jess hem till mig. Blev en promenad till Citygross, köpte en dubbeldvd med Pride and Prejudice och Shakespeare in love för 89 spänn. Mycket värt enligt både mig och Jess. Promenaden tog väl en sisådär 40 minuter allt som allt, och med halvstormen var man riktigt uppiggad efteråt :)
    Ikväll har det blivit Hipp Hipp och veckans första kopp bryggkaffe. Älskar stressade pappan ("Jag kan inte träffa dig, jag ahr kvalitetstid med min dotter 18.00-18.15") Åhh. Kärlek till honom!

Kommentarer
Postat av: Freddan

Pride and Prejudice äger!! Jippie :D

2008-04-18 @ 17:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0