Love - del II,

For your knowledge så löste jag allt som en sjuttonåring ska göra och ringde upp förut nämnda person X (eller ja, åtminstone en av dem). Det kirrade sig rätt fort och vi lade på luren som kaffedrickande och pratande vänner!
Efter den pärsen satte jag på kaffebryggaren på 4 koppar och ringde världens bästa Kerstin. (Pratar lite mer översvallande och hjärtligt på grund av mitt dåliga samvete som påminner mig om att jag inte träffat eller pratat med min BFF sedan i oktober.. :O ) Skulle egentligen bara ringa och pigga upp mig med någon av alla galenskaper som med hundra procents säkerhet händer i uppsala varje dag, men det slutade med att vi pratade i 40 minuter! Sedan kom Kerstin på att hennes kompisar som praktiserar hos henne satt och väntade på att hon skulle äta glass med henne och fira hemkomsten från praktiken i Norrland. bland tror jag att Kerstin är mer virrig än mig..!
Men nu ska jag nog packa lite och sedan ska jag gå och lägga mig, klockan är 22.48 nu nämligen och min cykel är trasig och jag måste upp i tid till bussen imorgon.
Innan jag går måste jag bara göra er uppmärksamma på en gammal men sjukt bra artist : Anouk. Hon andas sommar och öland och att vara ute och åka i Jennys minibil med fullt ös på alla fem tusen högtalare som ryms på ett miniutrymme pumpandes ut It's so hard eller Nobody's wife! Testa det och ni vet vad meningen med livet är!

Kommentarer
Postat av: Jess

Äh, ta bort dehär inläggen!
jag skulle inte vilja kalla det bråk. jag skulle vilja kalla det missförstånd som ledde till sms som ledde till telefon som ledde till kompisar. !

2008-04-05 @ 15:11:21
Postat av: Anonym

Det är väl för väl att jag har tillfört något bra i ditt liv, och inte bara har varit en måttstock i den tillåtna graden av jävelskap.. För som du sa, baby, vad du än gör kommer du aldrig spela i samma division som mig och syrran- vilket endast är till din fördel då du kommer undan med det mesta!! =)
Bamsekramar/ Syster J.

2008-04-06 @ 16:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0