Just another random Sunday,

Åhhh, idag är jag så sjukt trött! Efter gårdagens klassfest, som var väldigt random, trodde jag att jag skulle sova till 1 idag eller något, men självklart vaknade jag tjugo över sju och kunde inte somna om... Var äckligt sur över det, vem vill vara vaken en söndagsmorgon egentligen? Eftersom jag inte hade något att göra blev det dåliga tv-serier, Barnkanalen(?!) och knäckebröd.
    Till slut hamnade jag i ett sånt tråkkoma att jag bestämde mig för att ta en snabbpromenad,typ runt huset eller så. Det slutade med att jag gick bort till Britta vilket tog en sisådär 40-50 minuter. Där blev det kaffe och macka och sedan tidningsläsande på soffan - älskar hur uppretad en gammelfaster 80+ kan bli på arga insändare i tidningen, jag menar - fria viljan/ordet?
    Ja, ja. Klockan är sju nu, såå jag tänker gå och lägga mig. Typ. Barnslig som jag är. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0