Helvetescirklarna,

Ni vet Dante och olika cirklar i helvetet? Och ni vet de där tre människorna som gjort något så illa under sin livstid att de förtjänar att bli tuggade i käftarna på ett trehövdat monster i all evighet? Just nu känns mitt liv värre än så. Jag har nämligen just fått veta att jag fått ännu ett festivaljobb. I Norge. Till saken hör att jag är helt pank. Inte en krona har jag i min ägo. Eller jo, någon hundralapp finns väl att tillgå, men ändå? Det lilla kapital ska jag nu på något mirakulöst sätt kunna dela på så att jag överlever Valborg på onsdag, Tyskland fredag till måndag, Springbreak, Hultsfredsfestivalen och nu Norge. Vet ni hur dyrt det är i Norge?!
    Så nu blir det till att jobba ännu mer än de pass jag redan är uppsatt på på jobbet. Får väl börja pendla hem till mamma och pappa efter skolan varje dag och jobba här eller något... Det är tur att det är kul att vara på festival, annars vet jag inte vad jag skulle göra just nu..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0