Praktik del XIII : Onsdag?

Just nu är jag överlycklig - om det beror på att jag har två mastodontmuggar med kaffe bredvid mig eller för att jag äntligen har lite pengar igen är jag dock inte helt säker på... Men jag tror att pengarna har ett litet övertag.
Mamma räddade min dag genom att flytta över lite av mina pengar åt mig, härligt!
Ikväll blir det till att sticka ut på stan, ska därför jobba till klockan halv sex ikväll, jobbigt värre men jag ahr laddat upp med en banan från fruktkorgen som jag kan äta när jag känner hur reptilhjärnan börjar få övertaget och jag förvandlas till en grottmänniska av mitt blodsockerfall! Näe, inte riktigt så kanske, men vadå då? :P
Är sjukt irriterad på den här datorn idag, kan nämligen inte öppna gubbar i Illustrator för att "minnet är fullt", jävla skitdator...
Annette har i alla fall lovat att jag får låna hennes nya, moderna dator när hon sticker till Marbella för att fira sin 40-årsdag. Lyx värre! Bara det att jag bara är på kontoret två dagar av den veckan... :P Haha! Men två dagar är bättre än ingenting, och om den här datorn kraschar (mest troligt eftersom den är segare än den gamla EMIL-datorn vi hade hemma när jag var liten...) får jag väl börja ta med mig laptopen hit...
Nu ska bara mina bilder bli borttagna från datorn så kanske jag kan öppna några dokument sedan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0