Praktik del XII : Innebandy

Sitter framför datorn på kontoret igen - ännu en dag med för få arbetsuppgifter och för många koppar kaffe... Borde egentligen fokusera på de redovisningar jag ska framföra när jag kommer tillbaka till skolan, men sitter istället och skriver ner BIBK:s alla matcher, är nämligen så oerhört sugen på att spela men får i nuläget nöja mig med att titta på.
Ska förmodligen få översätta Arla World till engelska torsdag-fredag, nice! Texterna är dock inte klara än, så jag får vänta ett tag... Men det ger mig ju bara mer tid till att sitta och dricka kaffe, så det är chill! :D

Åker till Hötorget efter jobbet, ska bli härligt att gå runt och kolla en massa, är dock nästan pank så jag kan nog inte göra några större investeringar av den art jag vill ha... :(  Man borde få betalt för att göra praktik tycker jag...

Carol och Peter har fest på lördag kväll, de är helt lyriska över sina Butterickspåsar innehållande spindelnät, fejkblodoch allt det där. Dessutom ska de åka till Meta och bli sminkade som familjen Addams, så sjukt kul!

Ska avsluta med att lägga upp en kul Nemiserie som verkligen får mig att tänka på... mig! :D Haha!

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0