Praktik del X : Friday Night ?

"P.S. Alla som läser, ge mig ett förslag till hur jag ska se ut på halloweenfesten nästa vecka!!! Det ska vara snyggt, billigt och... snyggt! (:"
- skrivet av mig igår

Svar från min mamma igår kväll:
"En pumpa över huvudet kanske?"

. . .
Den värmde.

-  -  -

I alla fall. Idag har jag layoutat baksidan till nästa nyhetsbrev - nice! Har faktiskt inte hunnit så mycket mer, det var jädrans krångligt det där, speciellt på danska när man inte förstår språket...
Nu ska jag sluta för dagen, och så ska jag åka och träffa mamma som är uppe på Svensk Mjölks möte. Ikväll bär det vidare till Uppsala och the Gauffins, kul värre!
Det innebär dock att jag förmodligen inte kommer att skriva någon blogg över helgen, men på måndag är jag tillbaka :D


Kommentarer
Postat av: Hassel

Ja, varför inte en pumpa ;)

2007-10-19 @ 19:41:50
Postat av: Lovisa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Hon har lite humor ändå!!

2007-11-03 @ 21:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0