Praktik del VIII : Dryg. Småfet. Och korkad.

Jag vet att jag är något efter, men jag tycker fortfarande att det är lika kul att höra om annonsplaceringen med Arlas vispgräddereklam och Göran Persson som var i något nummer av DN 2005. Hittade nämligen bilden idag igen, och alla Göran Perssondyrkare får ursäkta, men jag bara måste lägga upp den!
I övrigt har jag idag fått översätta en dansk artikel till svenska - hur svårt som helst! Dessutom har jag letat efter bilder på mejerier och fixat lite med bilder till nyhetsbrevet.

Nu på kvällen orkade varken Peter eller jag laga mat, så vi stack ner till nya wokstället och käkade middag, efter noggranna bedömningar där poäng räknades på ett väldigt avancerat sätt kom vi överens om att stället var Ett Bra Ställe. Och nu är jag hur mätt som helst och ska kolla på Grey's Anatomy säsong 1 som jag just skaffat! (:
Ska skaffa fram senaste avsnittet av Heroes idag med, de amerikanska avsnitten kommer ut på onsdagar berättade David för mig. :D

Utanför mitt fönster går det sirener hela tiden, Peter tror att macken här bredvid har blivit rånad, för när vi hade hämtat maten kom en piketbusss med sirener och grejer och svängde in där. Läskigt, det handlar om typ 50-100 meter till macken :O Fast mina uppgifter går nog inte att lita på - det där med ögonmått har aldrig gått ihop med mig. :P

BÄST!

Kommentarer
Postat av: Kajan / Per

fel, fel, fel. Heroes kommer ut på tisdagar, för dom sända på måndag natt i USA. :D
Ha det.

2007-10-18 @ 15:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0