Praktik del V : Första jobbet

Som man kan läsa av rubriken har jag nu på allvar fått börja min praktik. I morse när jag kom - sen på grund av ett missförstånd - satte jag, Ulrika och Niklas oss ner vid ett bord för att prata om vilka program jag har hållt på med och allt sådant där. Visade sig att det inte var mina Adobeprogram som var det de blevmest avundsjuka på här utan att jag vet hur man skapar diagram i Excel, vilket de tidigare har gjort i Illustrator här, så jag blev genast satt på att skapa ett diagram som visade hur medlemsantalet kraftigt sjunkit de senaste sex åren samtidigt som mjölkinvägningen praktiskt taget inte röst sig någonting alls.

Ska dessutom få skriva en notis om vinnaren i Arlas sommartävling där svenskarna fick rösta på vilken smak nästa sorts yoghurt ska ha. Vill man veta svaret får man antingen skynda sig att bli Arlabonde så man får läsa nästa Nyhetsbrev eller också kan man gå in på Arlas hemsida www.arla.se där man kan hitta information om några dagar.


Kommentarer
Postat av: mamman

Njut av sta´n för mig med!!

2007-10-12 @ 12:00:20
Postat av: Jasmin

Vad coolt jag ska bli stammis på arla.se nu och lusläsa dina artiklar eller vad du får göra ;D
Kommer du och hälsar på oss i Uppsala ngt? tar ca 40 min med tåg, eller 1 timme med buss. :D

2007-10-13 @ 09:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0